FRESH 16.3.2005 @ Parainen

Back to tapahtumat O

::::::::::::::::::::

http://www.clubcodered.org/flyers/fresh16032005.jpg

FRESH, Ke 16.03.2005 @ Club Frendi, Parainen

Dj't

01.00-02.30
CAJ WIRMAN

23.30-01.00
MIO

22.00-23.30
YALLU

21.00-22.00
MR T

:::::::::::::::::::::

Liput; 2e
Aika; 21-03
Paikka; Club Frendi, Rantatie 12, Parainen
Ikä; 18

http://www.clubfrendi.com

niinku siis tänne kuuntelee Yalluu..

tänne tullaan pitään hauskaa : )
mielenkiinnost ois mukava tietää millasta menoo / musaa tääl on muitten soittajien osalta luvassa..kaikki nimet kun eivät ole tuttuja : )

[q]Mio:
mielenkiinnost ois mukava tietää millasta menoo / musaa tääl on muitten soittajien osalta luvassa..kaikki nimet kun eivät ole tuttuja : )
[/q]

minä eli tuo wirman taidan teknoa jossain muodossa soittaa, kuulet sitten.

Tänne tullaan soitteleen jotain kivaa..

(jotain progen suuntasta.. ehkä..)

Allekirjoittanut houseilee :) Meno on aikas rauhallista, ei suorituspaineita... :)

Hyvältä kuullostaa ; )

[q]Mio:
[/q]

Jengiä oli viimeisissä kemuissa ainakin vähintäänkin kohtuullisesti, joten sen puolesta meininki on ihan ok.

[q]supertony:
Jengiä oli viimeisissä kemuissa ainakin vähintäänkin kohtuullisesti, joten sen puolesta meininki on ihan ok.
[/q]

seuraavissa kemuissa tulee olee yks häröilijä lisää.. mä en nimittäin oo kuskina

[q]Bio:
---
supertony:

---

seuraavissa kemuissa tulee olee yks häröilijä lisää.. mä en nimittäin oo kuskina
[/q]

Pitännee vielä mainita, että häppärit ovat koko illan joten vaan juomatta jättäminen tulee halvemmaksi :)

hitsin hienoo, et tänne saadaan kans kemuja*aplodit*

Jullari ulos... :)

Keskiviikko häämöttää..

[q]Bio:
---
supertony:

---

[/q]

kai se mää sitten olen....*nyyh*

Kivaa oli, Mion setti rokkasi urakalla. Kiitokset Latelle yllärisetistä :) Yallulle ja Caitsulle myös iso käsi... Ensikertaan :)

Hyvää musiikki ja hyvät kaverit, mitäs muuta sitä tarviikaan enää
mrT:n setistä se tokavika biisi.. murisevat bassot, huh, hiuka hyvä biisi.
Yallu veti laatusetin ja trancempi musa lopussa kuulosti tosi hyvältä.

Harmi et piti lähtee niin aikaisin, mut täytyy hiukan olla jossain kunnossa töissä. Mion setti kyl alkoi lupaavasti, no ehkä joskus sit kuulee koko setin myöhempänä..

..tulipas pikaisesti katsastettua Paraisten ke-hulinat..eilen taisi olla vaan poikkeuksellisen hiljainen ilta..
..mutta mitäpä siitä, musiikillinen tarjonta oli hyvää Mion ja Ateah Fall:in b2b oli kyl kieltämättä maistuvaa!
..harmittaa vaan kun piti poistua, Kaitsun juuri aloittaessa..

Kiitkoset järkkääjille ; ) Oli nasta soitella vaikkei yleisöö liiemmin ollutkaan. Latenkin kaa tosiaan päästiin jammailee..kaikenkaikkiaan hauskaa oli.++

pakkko vie todetaq et turku on ollu toei jees : ) ihmiset te ootte vaan huiseja......much love for turku : )

O