Master pan

Back to tunkio O

Pannaatko masterraidan kuulumaan oikealta tai vasemmalta, polliittisen kantasi mukaan?

en.

ylhäältä

mono

Master Plan tää topikki

vasemmalle alaviistoon 187,2 asteen kierteellä, mansikoilla ja limitcompreverbinstantiideeämreaktorwannabeautechreoneday prosessorilla masteroituna tietty.

Lätkäsen joskus automationin *hih**nauru* mut muuten en pääkanavaa suntaa yhtään minekkään, sitävarten on fx sendit!

suosittelen hilloa. ja klo 13:23

master pan : SEXAY SEXAY. oikeesti mä pistän siihen sellasen automaation et se panoroi oikeelt vasemmalle koko biisin ajan. sit mä vedän siihen ihan vitun himmeen flangerin ja kunnon delayt. syntyy niin tiukkaa matskuu et jean michaelki kalpenee.

[q]T-mu:
suosittelen hilloa. ja klo 13:23
[/q]
Olet väärässä. ...

riippuu ohjelmasta...

millään vst pohjaisella hostilla tota ei tarvitse tehdä mutta esim reasonissa on hyvä ennen ekaa mikseriä tehdä sellainen efektikimppu joka lähtee 4 kompressorista joihin laitettu jokaiseen omat ekut= monialue kompressori
master kaiku ja pääraita mikseriin ja jossain vaiheessa laitoihin jotta sais levitettyä tota stereoaluetta..

jos ja kun et kuitenkaan pysty tätä oikein itse rakentamaan niin käy downaa se jostain reasonstationin routing puolelta.

[q]darkfr, 6.2.2005 12:21:
master pan : SEXAY SEXAY. oikeesti mä pistän siihen sellasen automaation et se panoroi oikeelt vasemmalle koko biisin ajan. sit mä vedän siihen ihan vitun himmeen flangerin ja kunnon delayt. syntyy niin tiukkaa matskuu et jean michaelki kalpenee.
[/q]
Kas asiaa! Tolleen saa oikeesti kivaa aikaan*vink*

O