Kiksusormen historia?
Kai tässon joku sama juttu kun bläkmetallijäbien kahessa sormessa. Eli bändin jäsen / DJ näyttää bisseroudarille monta kalijaa tahtoo.. ja sitten fanit matkii ja nimee sen "saatanalliseksi symboliksi" tai "kiksusormeksi".
*reps*
[q]alek száhala:
Kai tässon joku sama juttu kun bläkmetallijäbien kahessa sormessa. Eli bändin jäsen / DJ näyttää bisseroudarille monta kalijaa tahtoo.. ja sitten fanit matkii ja nimee sen "saatanalliseksi symboliksi" tai "kiksusormeksi".
[/q]
Tästä voidaan vetää matikka, että bilekansalla on vielä kirittävää juomisessa.
[q]Astaroth:
---
Tästä voidaan vetää matikka, että bilekansalla on vielä kirittävää juomisessa.
[/q]
Se oliskin hauskan näköistä jos jengi fiilistelisi bileissä aina 5 sormea molemmista käsistä pystyssä.
[q]Juhgu:
Se oliskin hauskan näköistä jos jengi fiilistelisi bileissä aina 5 sormea molemmista käsistä pystyssä.
[/q]
Kun minusta tulee maailman keisari, niin kaikki kierivät tanssilattialla selällään jalat ja kädet kohti kattoa.
elikkäääs meitsille 6 kalijoo kiitooos
[q]Astaroth:
---
Kun minusta tulee maailman keisari, niin kaikki kierivät tanssilattialla selällään jalat ja kädet kohti kattoa.
[/q]
Ei hitto! Mä aina ihmettelinkin että miksi breakdance on sellaista. Mutta ne tyypithän onkin meitä ihan helvetisti edellä!
[q]Mary-Jane:
mutta miksi näin tehdään? Tuoko se fiilistä vai mitä..? [/q]
Hyvän nostatuksen aikana saattaa se hyvä fiilis laukasta sormissa erektion.. eli sanoisin ettei se tuo fiilistä vaan fiiliksen aiheuttama reaktio
[q]Fyraett:
---
Hyvän nostatuksen aikana saattaa se hyvä fiilis laukasta sormissa erektion..
[/q]
Noni :E nyt mulle tulee sit seuraavassa nostossa irstas olo. Kiitti vaan!
[q]Juhgu:
Noni :E nyt mulle tulee sit seuraavassa nostossa irstas olo. Kiitti vaan!
[/q]
:D siin voiki sit vasen, keski ja oikee kiksusormi pystys seivata "nää nostatukset kestää ikuisuuden, 3 bissee tänne ja heti"
..yhtä hyvä kysymys on miks kukaan kuuntelee kiksua ...*muhaha**sars*
[q]Pikachu:
[/q]
Omg vähänx oot pahis
[q]Juhgu:
---
Pikachu:
---
Omg vähänx oot pahis
[/q]
NO enkö !! kaikkia jänskittää mun läsnäolo
[q]Pikachu:
NO enkö !! kaikkia jänskittää mun läsnäolo
[/q]
No wittu gyl!
Mikä helvetti on kiksusormi?
[q]Juhgu:
---
Pikachu:
---
Omg vähänx oot pahis
[/q]
no voi lol! mikäs ihmisestä tekee pahiksen jossei kuuntele jotain tiettyä genreä vaan sen takia, ettei pidä musasta? :D
[q]Ana-5000:
Mikä helvetti on kiksusormi?
[/q]
tiätsä niinQ, karvaa jaloissa, maalia naamassa ja ku essot aiheuttaa väristyksiä snarerollin paukkuessa niin sit nostetaan sellanen fingeri, sormi niinQ, pystyyn osoittamaan fiilistä, tai jotain.
Kertokaahan minulle hyvät bilettäjät, onko kiksusormen käytöllä jotain tarinaa takana? Bileissä käydessä huomaan monen sitä käyttävän, lukien itseni mukaan *iloinen*, mutta miksi näin tehdään? Tuoko se fiilistä vai mitä..? Itse en osaa nimittäin vastata miksi näin teen. Okei, myönnän että näyttäisihän se hölmöltä jos ihmiset bilettäisivät kädet nyrkissä illasta toiseen kiksubileissä mutta aattelin vaan..