Efo - ihqplurkixmix 2

Back to miksaukset ja setit O

Tämä on kokonaisuudessaan rauhallisempaa ja leijuvampaa matskua kun ykkösessä maustettuna vokaaleilla ja meiningillä. Yks vaihto meni aika seinille ku neula hyppäs*nyyh*

Tästä latailee

http://www.onelove.st/audio/plurkansi.jpg

Laitetaanpa lataukseen...

Näyttää kivalta. Laitampa lataukseen.

Edit. Hidas serveri? No, täytyypi koittaa myöhemmin.*iihhih*

tuleepas hitaasti mut varmasti.. nooh kohta se on tullu..
muutaman kuuntelun jälkeen palautetta...

Uuu jee pakko lataa*sydän*

Beibi rokkaa...ihkuu tosiaan ja kivasti mixattu*sydän*

Palautetta kiitos

Tää oli kyllä kiva, hyvät biisivalinnat. Tekniikassa ei mikään näin pinnallisesti pistänyt korvaan.

Sunnuntaimusiikkia paremmasta päästä, pysyy soitossa.

Ihan ok setti.*hymy*

Yleisesti ottaen siistiä miksausta. Muutama vaihto veny kyl liian pitkäks ja mainitsemasi neulan hyppy vähä häiritsi, no mut joo...

Kivoja ihq raitoja. Don't give up ja Hudson Street lämmittää edelleen.*jiihaa* Moottorcykkeliä en kestä enää missään muodossa, sen ois voinu mun puolesta jättää pois.*nauru*

[q]Illustrator:
Ihan ok setti.*hymy*

Yleisesti ottaen siistiä miksausta. Muutama vaihto veny kyl liian pitkäks ja mainitsemasi neulan hyppy vähä häiritsi, no mut joo...

Kivoja ihq raitoja. Don't give up ja Hudson Street lämmittää edelleen.*jiihaa* Moottorcykkeliä en kestä enää missään muodossa, sen ois voinu mun puolesta jättää pois.*nauru*
[/q]

illun kans samoilla linjoilla ollaan :)

kun agnelli & nelson pärähtää kuulotaajuudelle niin tää setti räjähtä..*super* *plur*. tsiisus miten monta kertaa ollaan tätä kuuneltu mun luona kavereiden kanssa jotka ei ees paljon tykkää "kone" musasta.. yksikin on täys räppäri ja se sano että pelottavaa kun tää alkaa kuulostaa hyvälle hänenkin korvissa..

tää on ehkä parempi kun se sun ykkös ihqu mixi vaikka sekin on tosi hyvä.. hmm.. mä oon aina ollu sitä mieltä että kaikista parhaiten sä soitat kiksuu.. Kaikki sun kiksusetit on mun suuria suosikkeja.. ja ne pari jotka olin kadottanu niin nomicilla on ne omassa koneessa tallessa et tuun saamaan ne again.

oi hitto ei voi muuta sanoo kun lisää kiksuuuu

O