Kolibriscope - Nu Rör Sig Skogen Själv

Back to miksaukset ja setit O

Uusi miksaus tehty...
En ollut suunnitellut sen enempää ja biisit valittu fiiliksen mukaan...
Palautetta saa tottakai antaa...

Kolibriscope - Nu Rör Sig Skogen Själv

Narisevaaa psykee...

EDIT: OFFLINE!

Jeeee!!! Mä kuuntelen tän ja annan sit sulle tietty palautetta! *sydän*

lähti nyt imuun..

Missä se biisilista on? :)

tykkäsin erittäin paljon tässä oli jotain mikä sai mut liikkeelle..
kyllä lintunen osaa *joo**jiihaa*

Koneelle kyllä jää kuunteluun..

Enköhän mä parin seuraavan päivän aikana saa itsestäni sen verran irti että kuuntelen tän ajatuksella läpi Veikkaan kyl että aika muikeeta mäiskettä luvassa

Tracklistii kehiii!!! Kiitos*hymy*

*sydän*

Tää oli niin mun makuun!!! Tosin en yhtään ihmettele Tosi upee setti!!! Ei oo valitettavasti nyt mitään negatiivista sanottavaa

Juuh, oli oikeen maistuva setti.. Tahtoo lisäää*hymy*
Ei mullakaan mitään negatiivista sanottava oo, ainakaan ekan kuuntelun jälkee!!

tykkäsin myöskin.
Muuten hyvä psy nimi (Nu rör sig skogen själv). :)

[q]Dzad:
Muuten hyvä psy nimi (Nu rör sig skogen själv). :)[/q]

Kiitos kiitos *iloinen*...
Hubaa että setistä tykätään...

Lisää rakentavaa kritiikkä olisi kiwa saada...

Kiitos ja kumarrus

Nyt kyllä osu musiikkimaku niin yksiin ton setin kanssa. Aivan kertakaikkisen upee setti*jiihaa*

jestas et toi eka biisi on

[q]Kessi:
Kiitos ja kumarrus

Nyt kyllä osu musiikkimaku niin yksiin ton setin kanssa. Aivan kertakaikkisen upee setti*jiihaa*
[/q]

*kiitoskiitos**kiitoskiitos**iloinen*...
lintunen iloinen että maistu...

[q]Hyzenthlay:
jestas et toi eka biisi on
[/q]

Samaa mieltä *joo*...

Hitto et tyksin näistä Kolibriscopen seteistä. ^^

Keep em' comin'... :3

[q]Origo:
Keep em' comin'... :3
[/q]

Kiwa Kiwa Kiwa

juuh, lisää tulos lähiaikoina...

Tuli toisella korvalla kuunneltua tämä setti,
paljon oli mukavia biisejä, vaihdot ontuvat välillä, mutta kyllä hyviäkin löyty.

Kuuntelen kyllä uudestaan ja sit lisää

Rakenne ei oikein toimi, varsinkin alun kappaleet ei sovi toisiinsa, lopussa on jo ihan kiva meininki.

[q]polly:
Rakenne ei oikein toimi, varsinkin alun kappaleet ei sovi toisiinsa, lopussa on jo ihan kiva meininki.
[/q]

Siis millä tavalla tarkoitat?? Liikaa erinlaisia alussa vai... lopussa mun mielestä setti tylsistyy...

Mielestäni tykkään että ei vaan soita samaa tyyliä koko "setin" läpi vaan yllättää ja vaihtelee... joidenkin mielestä se on sillisalattia mutta itse tykkään siitä jos vaan biisi valinnat hywät.
Mutta sitten tottakai pitänee myös muistaa että tää soitettii ihan fiilispohjalt...vähä kuin keikka...

[q]Kolibriscope:
---

Siis millä tavalla tarkoitat?? Liikaa erinlaisia alussa vai... lopussa mun mielestä setti tylsistyy...

Mielestäni tykkään että ei vaan soita samaa tyyliä koko "setin" läpi vaan yllättää ja vaihtelee... joidenkin mielestä se on sillisalattia mutta itse tykkään siitä jos vaan biisi valinnat hywät.
Mutta sitten tottakai pitänee myös muistaa että tää soitettii ihan fiilispohjalt...vähä kuin keikka...
[/q]

alussa oli niinkuin itse kutsuit sillisalaatti meininki, rauhallista, menevämpää, rauhallista. erilaisia biisejä voi olla mutta mitä tarkoitin oli se että itse tykkään jos setti etenee sujuvasti biisistä toiseen ja jotenkin tulee semmoinen fiilis että koko setti on vain yksi todella pitkä kappale.
itse yritän omissa seteissäni alussa vähän hissutella ja loppua päin nostaa meininkiä, tosin hissuttelu jää yleensä muutamaan kappaleeseen

Tässähän on kysymys vain omasta mielipiteestäni.*iloinen*

O