Formaatinmuuntajat...

Back to musiikki O

Pitäisi saada ohjelma joka muuntaisi mp3:set ihan tavalliseen cd-audioformaattiin et vois jumputtaa musaa meidän vuonna kivi ostetusta hifi-laitteistosta...

Eli esim. winamp? Siinähän saa outputiks
valittua myös disk writerin.

Tohon hommaan kantsii hankkia LAME'n codecci ja RazorLame-frontendi; se purkaa ne batchina eli voit valita monta biisiä kerralla purettavaks. Tosin kaikki CD-polttosoftat osaa kyl polttaa mp3:sia audioraidaksi mm. CD:lle, jos tähän tarkotukseen tarttet. Sit on tietty tuukan mainitsema winamp disk writer, mutta mun käsittääkseni se on 1x eli polttaa samaa nopeutta kun soittaa, eikä silleen oikeen sovellu isompien tiedostomäärien konvertoimiseen.

[q]Über-j:
Easy CD-DA Extractor v7.1.3
Toi on helmi..
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/cd_rippaajat/easy_cdda_extractor.cfm

*jiihaa**joo**aplodit*
[/q]

Muuntaako toi MP3:sia waveiksi?

*jiihaa**joo**aplodit*?

[q]Ana:winamp disk writer, mutta mun käsittääkseni se on 1x eli polttaa samaa nopeutta kun soittaa, eikä silleen oikeen sovellu isompien tiedostomäärien konvertoimiseen.
[/q]

Ei oo.

[q]Tres:
---
Ana:winamp disk writer, mutta mun käsittääkseni se on 1x eli polttaa samaa nopeutta kun soittaa, eikä silleen oikeen sovellu isompien tiedostomäärien konvertoimiseen.

---


Ei oo.
[/q]

VÄÄÄRRRRIIIIIIN.....

Se vääntää ämäpärin wav:iks niin nopeesti ku koneessa on ytyä.

Ja winamp osa kyllä myös cd->mp3/wav/raw ripin...
Ilmainen osaa vain 2x maksimissaan ja ei mp3, pro versio menee niin nopeesti kuin koneessa on tehoa.

Winamp on paras tohon hommaan...tosiaan vääntää ämpärin waviks niin noppaa ku kone pystyy

[q]sts:
---
Tres:
---
Ana:winamp disk writer, mutta mun käsittääkseni se on 1x eli polttaa samaa nopeutta kun soittaa, eikä silleen oikeen sovellu isompien tiedostomäärien konvertoimiseen.

---


Ei oo.

---


VÄÄÄRRRRIIIIIIN.....

Se vääntää ämäpärin wav:iks niin nopeesti ku koneessa on ytyä.
[/q]

Mitä mä nyt sanoin väärin? Ei oo 1x?

mulla on suht uus asema ja siinä (kai) sonicwhatever ohjelma millä pystyy polttaa audiocdn suoraan mp3:sta.
Tukeekohan esim Nero suoraan tota samaa?

CDEX!

http://www.foobar2000.org/ + audio cd writer plugin (http://www.foobar2000.org/components.html#foo_burninate)
play everything, encode, decode (dithering also), replaygain, cue files, best, not that easy.

[q]T-mu:
mulla on suht uus asema ja siinä (kai) sonicwhatever ohjelma millä pystyy polttaa audiocdn suoraan mp3:sta.
Tukeekohan esim Nero suoraan tota samaa?
[/q]

Tukee. Olen itse ainakin polttanut mp3:sista suoraan Nerolla audio-CD:itä ilman biisien erillistä konvertointia mp3:sista waveiksi..

[q]Pablo:
---
T-mu:
mulla on suht uus asema ja siinä (kai) sonicwhatever ohjelma millä pystyy polttaa audiocdn suoraan mp3:sta.
Tukeekohan esim Nero suoraan tota samaa?

---


Tukee. Olen itse ainakin polttanut mp3:sista suoraan Nerolla audio-CD:itä ilman biisien erillistä konvertointia mp3:sista waveiksi..
[/q]

katos juippi, tää on nykyaikaa. Ei siis tartte enää kääntää waviksi

[q]T-mu:
Tukeekohan esim Nero suoraan tota samaa?
[/q]
Jep, ainakin uudemmissa Neroissa (tietääkseni kyllä vähän vanhemmatkin, itselläni Nero VI). Ämppärit vain listaan ja polttoon, niin kyllä soi. Ainakin Nero IV:sta lähtien tietääkseni tukee.

[q]Tres:
---
Ana:winamp disk writer, mutta mun käsittääkseni se on 1x eli polttaa samaa nopeutta kun soittaa, eikä silleen oikeen sovellu isompien tiedostomäärien konvertoimiseen.

---

Ei oo.
[/q]

Okei.

O