Morkkis!!!11

Back to häröily O

Jos sulla on morkkis (niinku mulla nyt) niin kerro ihmeessä miten siitä pääsee eroon. Olin taas viikonloppuna viihteellä oikeen rankasti ja taas kerran on se olo kun kattoo pankkitiliään ja kohii v*tunmoista krapulalimaa et "mä en juo enää ikinä..." Apuva.

Kyllä se morkkis lähtee ajan myötä pois, siis kuitenkin ennen ens viikonloppua... koska sit tulee uus morkkis viimeistään sunnuntaina..*hih* niin se vaan aina menee..

Morkkiksen välttämiseks voi kokeilla sellast et ottaa tietyn summan mukaa baariin ja kortti jää kotii, ja sitä ettei jois molemmil käsil

[q]Fyraett:
Morkkiksen välttämiseks voi kokeilla sellast et ottaa tietyn summan mukaa baariin ja kortti jää kotii, ja sitä ettei jois molemmil käsil
[/q]

nii tai sit mä vaan oon senverran alkoholisoitunu hamppari...

jos sul oli + *iloinen fiilis ja meininki katossa, mitä katumaan.
rahat likoon vaan jos hetki sitä vaatii, en mä ite alkais säästelee jos kyse on omasta fiiliksestä ja meiningistä.
ja rahaa saa aina lainattua

[q]fairi:
<- klipeti klops->
ja rahaa saa aina lainattua
[/q]

Niinpä, mutta velat on yleensä aina pakko maksaa takaisin jossain vaiheessa...

Ja jos taloudellinen tilanne on melkein koko ajan heikko (lue: opiskelija esim.) se velka on sit taas pois jostain muusta mielenkiintoisesta ostoksesta/reissusta/bileistä yms myms..

vaikka olis kuin + iloinen fiilis ja meininki katossa se ei kuitenkaan paljon auta jossei muista mitää ja ainoo muistikuva tulee olemaan uskomaton rapula ja pankkitili tyhjänä.
Morkkikseen juuri mikään auta. Voi vaan ajatella et ei kannata rypistää ku on jo paskat housuissa ja ajatella että löytyy niitä itseäkin urpompia tapauksia. Toivottavasti

Auttaa jos osaa nauraa itselleen (varsinkin sitten kun alkaa kavereilta kuulla mitä kaikkea on tullut tehtyä). Mutta eihän se tietenkään aina onnistu :)

No nii-i mutku ne muutkaan muista aina et mitä on tullu tehtyä tai sanottua(kukaa jaksa kuunnella).

Juu täälläkin morkkis viikonlopun jäljiltä *eiei**poks*. Kokemuksen mukaan ne kyl onneks unohtuu suht pian noi omat mokailut *hikoil*.

[q]Kolera:
vaikka olis kuin + iloinen fiilis ja meininki katossa se ei kuitenkaan paljon auta jossei muista mitää ja ainoo muistikuva tulee olemaan uskomaton rapula ja pankkitili tyhjänä.
[/q]
Ainoa oikea tapa bilettää.*sydän*

Sitten on pahempi morkkis, kun on tullut avauduttua jollekin ihmiselle tai yritettyä epätoivoisesti jotain kauniimman sukupuolen edustajaa. Mulle pankkitilin saldo ei ole noihin mitään verrattuna.

Tulee tyhmäiltyä niin paljon ettei jaksa enää ottaa morkkista niin kovasti... ei hirveesti kiinnosta mitä muut mun toilailuista ajattelee, eihän ne itteensä nolaa vaan teen sen ihan ite..*nauru* Koitan kyllä vetää ihan huumoriks koko homman jos alkaa tulee liian rankkaa tekstii *pelle**enkeli*

Ei muuta ku lisää paskaa housuun vaan eli
Sillä se lähtee millä se on tullutkin!*pahis*

Ei enää tuu morkkiksii

Ei meitsillekään tule morkkiksia, koska vaikka tekisin kuinka typerää tai apinamaista kännipäissäni, en koe siitä minkäänlaista moraalista krapulaa. No... paitsi kerran, mutta ei siitä sen enempää. Sen vain sanon, että siitä vuorokaudesta hukassa on 12-13h.

se mitö ei muista ei oo tapahtunut...sitä on tullu säädettyy nii paljo et ei sitä jaksa enää pienistä tressailla...*uuh*

Mä oon kyllä päätynyt siihen ettei morkkikseen auta mikään. Täytyy vaan kärvistellä, ja yrittää vaan mahdollisimman paljon olla ajattelematta koko asiaa. Tehty mikä tehty, enää ei mitään voi. Miten sen sitten estäisi? Jaa-a, mulla ei ainakaan kauheasti auta jos nostan vain tietyn summan rahaa, sit ruikutan ihmisiltä lainaan muutamaa euroa pikkutunneilla viinanhimossa (kuten lauantaina wäiskissä ) Eikös se sananlasku mennyt jotenkin että "Parempi katsoa ja katua"? (hehe, tai sitten ei)

Mä ajattelen, et kerran sitä vaan eletään ja elämästä pitää ottaa kaikki ilo irti ja nauttia täysi siitäl. Raha on kuitenki vaan materiaa, tärkeimpiä on kokemukset.

Kannattaa menna sellaseen baariin, missa on kaveri baarimikkona niin maksaa vaan osan siita mita juo... Ei vais siinakin helposti iskee ilmasen viinan himo, josta tuloksena taas yks krapulamaanantai (onneks on pyhapaiva:-), kamalaa kun ei mitaan saa aikaan, kun pitaa vaan pyydella keholta anteeks et eilen tuli myrkytettya sita. Paras krapulallke on kylla mun mielesta ruoka, ensin kiinalaisesta kunnon annos mukaan ja sit Aunt Jeminan pannukakkuja hilolla ja kermavaahdolla paalle, kaikki taa tietenkin telkkarin edessa, Star Academiea tuijottaen...hmmm....sit voikin taas loppuviikon pitaa Auswitch-diettia;-)

Mikä morkkis?

Rahanmenon takia sellasta en muista koskaan kärsineeni on nykyään niin huono viinapää etten saa ryypättyä itteäni vararikkoon enkä nyt yleensä kavereillekaan koko omaisuudellani tarjoile...

Tekemisten puolesta sitten... no joskus on tullu morkkisteltua paljonkin, muttei enää jaksa... Mitä se jälkikäteen auttaa? Ei mitään Ja eihän mulla oo mitään menetettävää, paitsi maine (ai niin se on menny jo joten voin tehdä mitä vaan

Viime viikonloppuna järjestin naurutilaisuuden kavereille jo illalla/yöllä eli siis: voitte nauraa mun toilailuille nyt kaikki yhdessä niin ei sitten aamulla enää tarvii kenenkään vittuilla ja huomautella

O