ihqplurkixmix

Back to miksaukset ja setit O

Nyt sai joonas kilpailijan*nauru*
Tämmöne synty joku aika sitte ja päätin laittaa tänne. Välillä aika pelastakaa maailma menoa ja plurristelua. Sit toi toka biisi tulee vaan oikealta kanavalta en tiiä miks*ding* miksaus on kai ihan ok, en tiiä.

Här

01. Solarstone vs. Scott Bond - 3rd Earth
02. L.S.G - Fontana
03. Altitude - Silence Is Loud
04. Papercut - Reducer
05. Endre Kallocain - ? (Rober Nickson Rmx)
06. The Driver Project - Join Me (Julian D'or Rmx)
07. Pulsar - The Religion
08. Björk - The Anchor Song (Black Dog Rmx)
09. Native - Do You Feel
10. Dj Tab - Verso
11. Age Of Love - Age Of Love (Mr Sam vs Frank Rmx)
12. Ayu - Connected (Push Club Mix)
13. L.S.G - Venus (Oliver Lieb Rmx)

Hoho polkka dj\'s goes for trance! Kixu mixejä polkkiksilta satelee kun sienä sateella*lmao**sydän*

tää soikin eilen unityF:llä hyvään tahtiin ja joku neljä kertaa putkeen ja aloitusbiisi sopii aloitukseksi erittäin hyvin! :)
muuteskin hyvä setti tähän hetkeen...

Ai että ku on herkkää

Pitäisköhän lahnojen pistää pystyyn poikabändin tapainen kixutteluryhmä ja lähteä porukalla keikkailemaan?

[q]nomic:
tää soikin eilen unityF:llä hyvään tahtiin ja joku neljä kertaa putkeen ja aloitusbiisi sopii aloitukseksi erittäin hyvin! :)
muuteskin hyvä setti tähän hetkeen...
[/q]

ssshh.... älä kaikille kerro.. *vink**hih*
Myönnetään.. nytkin se soi taas.... jotenkin tää on tähän hetkeen niin kaunis... *sydän*

Mulla on entuudestaan joku 3 eri trance mixii siulta ja kaikista oon tykänny erittäin paljon
Mun puolesta voisit soitella enemmänkin trancee koska sä jätkä hallitset..
ainakin meikäläiseen uppoo tosi hyvin..

uskomatonta!!!
tää on niitä harvoja ihkutuskiksutushehkutus settejä joista pidän ja jaksan kuunnella ihan alusta loppuun asti *aplodit**plur*

[q]mayah:
Pitäisköhän lahnojen pistää pystyyn poikabändin tapainen kixutteluryhmä ja lähteä porukalla keikkailemaan?
[/q]
Siinä ois ideaa*joo*

kiitos pluristelusta. nyt on tracklistiä.

Nyt kuunneltuna*jiihaa* Ihkukixu rokkaa*plur**pihkassa* Hyvin mixattu toimiva paketti jota jaksaa kuunnella uudelleenkin*joo*

Jeaaah.. Siiis ihkusupermegaplurriii
Eiku joo, tykkään

Ja vielä että ihania biisejä oot valinnu
The Driver Project - Join Me (Julian D´or Rmx)*pihkassa*

Mitähän muuta tähän vois sanoo ku vaa Siis PLUR todellakin! Just sopivaa fiilistelyä tähän syksyn alkavaan synkkyyteen. Eikä muuten oo todellakaan paskemmin miksattu *piis**sydän*

Oikein hyvä. Sopivasti kaikkee.

on todellakin nimensä arvoinen niin ihqplurkixmix toimiva paketti kaikin puolin, jota jaksaa kuunnella uudelleenkin

Aaaah! Aaaaah! Aaaah! Ja taas mua viedään tän kiksun kaa! Oikeesti tehkää mulle jotain! Vaik aivopeskää! Tää mun kiksuttelukausi vaan jatkuu ja jatkuu! Ja etenki ku tulee tällasii settei!

olipas varsinainen ihq hehq.. :)
vaihdoista sen verran että jotku kohdat oli vähä kummallisia "ylösnousuissa" mutta biitti pysy hyvin hanskassa....
tällasta kai eternityssä tänää? ;)

Tykkäsin. Oikein hyvä, annan *laskee sormilla, yy, kaa, koo, viii, sei* ööö monta pistettä!

[q]efo:
05. Endre Kallocain - ? (Rober Nickson Rmx)
07. Pulsar - The Religion
[/q]

Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix)
Pulser - My Religion

Ei hassunpaa!

Efo pelasti mun päivän: Today the dj saved my life...*laulaa**plur*

jeps ihan kivaa kiksutteluu...voi kuunnella uudestaakin....

[q]anthocyan:
Aaaah! Aaaaah! Aaaah! Ja taas mua viedään tän kiksun kaa! Oikeesti tehkää mulle jotain! Vaik aivopeskää! Tää mun kiksuttelukausi vaan jatkuu ja jatkuu! Ja etenki ku tulee tällasii settei!
[/q]

kiksukärpänen paras kärpänen... polkkaillaan sitten talvella...

O