Himpskatti tarvitsee kodin!!!!!

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

En voi enää asua yhdessä elämäni miehen kanssa!!! Hän aiheuttaa minulle silmien kutinaa ja hengenahdistusta. Tarjoan sinulle mahdollisuuden saada paaaljon hellyyttä, lämpöä ja huomiota
Käyppä katsomassa irc-galleriasta Rimpsessan kohdalta tätä ihanaa miestä ja RAKASTU!

Voi pahus ku menin juuri viime viikonloppuna rakastumaan.

Jos jollain on tai jonkun tutun tutun tutulla edes esim. maatila mihin tarvittaisiin hiirenpelästyttelijää niin pliis, help!*kiitoskiitos*

minkä ikäinen kisu ja tuuleko koiran kanssa toimeen ?

[q]Tikru:
[/q]
kyllä kissa ja koira tulee toimeen, kuhan ne saa vaan tarpeeksi rakkautta

[q]Roger Roger:
---
Tikru:

---

kyllä kissa ja koira tulee toimeen, kuhan ne saa vaan tarpeeksi rakkautta
[/q]

juu enhän mä sitä..vaan lähinnä kyselin että tuleeko tämä tapaus...*hymy*

Himpura on kohta vuoden vanha. Sisäkissa, muttei pelkää ulkoilmaakaan. Koiria Himpura on nähnyt ja haistellut pari kertaa...tai siis saanut Flaikun koiralta paljon märkää rakkautta*iloinen* Riippuu varmaan paljon myös koiran luonteesta ja kokemuksista....

muuten ottaisin tämän elämäsi miehen vaikka heti, mutta Helsinki on vähän turhan pitkän matkan päässä...*hellokitty* harmi..*nyyh*

Te ootte ihania kun haluatte auttaa pientä himpuraa..*kiitoskiitos*

[q]TiiTu:
muuten ottaisin tämän elämäsi miehen vaikka heti, mutta Helsinki on vähän turhan pitkän matkan päässä...*hellokitty* harmi..*nyyh*
[/q]
Miksi se on helsingissä? Oletko nyt ihan varma?

[q]Roger Roger:
---

---

Miksi se on helsingissä? Oletko nyt ihan varma?
[/q]

jotenkin kuule päättelin tosta kaupungista kissan omistajan profiilista....*ding*

Yritän vielä kerra jos jostain löytyisi maailman ihanin ihminen ja pelastaisi minun ihanan Himpuran...Nyt on jo kiire . Eli edelleen Himpskatti, yksi vuotias leikattu, rokotettu IHANA*sydän*, hellä poikakissani tarvirsee kotia!!!! Itse en voi pitää sitä allergiasyistä.

mitä toi syö, elääkö ruualla vai pyydystääkö vessapaperia ja kaapelia? Onko DJ henkinen eli skräzää verhoja ja ottaa batlea omastajan kanssa?
Onko sylikissa vai repikö kädet irti, *rolf*
t: entinen 2 kissan omistaja joka rakastaa kissoja enemmän kuin jotain muuta.

Vitsi, jollen itsekin olis allerginen niin heti ottaisin... Toivottavasti löydät kodin pikku*hellokitty* *silittel*

Tää ei auta yhtään, mut ottaisin ja oisin ottanut jo aiemmin, mut kämppiksiltäkin pitää kysyä.. Ja vastaus oli tylyäkin tylympi..
Ja ku kaks omaan jo ennestään, tiedä tulisko toimeen..
Mut tsemppiä kodon metästykseen..

Saako kastikkeen kaupantekijäiksi,
vai pitääkö tehdä itse?

Herkullisen näköinen!

[q]Ana:
vai pitääkö tehdä itse?

Herkullisen näköinen!
[/q]

*släp*

[q]Ana:
vai pitääkö tehdä itse?

Herkullisen näköinen!
[/q]
Taas sä olet pistämässä paistiksi toisten lemmikkejä ota haulikko, käy metsällä ja hae ruokaa

[q]Pygmi:
---
Ana:
vai pitääkö tehdä itse?

Herkullisen näköinen!

---

Taas sä olet pistämässä paistiksi toisten lemmikkejä ota haulikko, käy metsällä ja hae ruokaa
[/q]

Varmaan jaxan. Tän sais tuurilla kotiinkuljetettuna!

Curry vai Tomaatti?

[q]Ana:

Herkullisen näköinen!
---
---
Varmaan jaxan. Tän sais tuurilla kotiinkuljetettuna!

Curry vai Tomaatti?
[/q]
ei sulle mitään kissoja tai pupuja tarjoilla usko jo.

O