Kun ihminen herää unesta...

Back to häröily O

Onko muilla sitä, mulla ainakin on välillä, että unien maailmassa on onnellinen ja kaikkea vastaavaa, mutta kun aamulla herää niin tulee sellainen pieni paskafiilis koska tietää ettei ole hereillä yhtä onnellinen? Että takas nukkumaan koska siellä on onnellinen?

Minä ja mun aiheet... Onneksi noi jutut ei oo jokapäiväisiä..*nauru*

mulla kaikki on toisin, unet ovat sairaita tai psykoottisia jne... mutta maailma on kiwa paikka elää koska täältä löydän iloa helpommin... ja kävi just mielessä että en muista koska oon viimeksi nähnyt ees semmoista onnellista unta, varmaan viimeksi tammikuussa koska silloin odotin hurjasti erästä asiaa :]

eikö tää periaatteessa liity unet ja muut houreet topikkiin?

Yleensä miun unet on omituisuudessaan hauskoja, mutta pari yötä sitten näin unta jossa olin itse Saatanan kanssa kilpajuoksusilla..siitä unesta oli ihan mukava herätä*joo*

joo jotenkin kaikki on helpompaa ja mukavempaa..ja sitku herään taas tähän paska maailmaan ei oo kivaa.

paitsi jos liskojen yö tai muuten vaan näkee paskaa unta sit kyl huvittaa herätä.

Mitä vaan voi tapahtua*joo*tietyl taajuudel jos oikein muistan,hereillä 12hz nukkuen 8hz ja jos vipuu väännetään liian nopeesti voi seurata mielenkiintosia kokemuksia,pitääkö paikkansa?
yritimpä herättää kaveriani jonkuaikaa sitte ja törkeesti tökin sitä jalkaan ja sanoin sen nimee..hetkenpäästä kaverin silmät pamahti auki ja kaveri rupes tärisee ja heilumaan,sil oli semmonen asento siin et näytti tosi vahvasti mun silmist silt että kaveri ois käymässä kimppuun,mitäköhän se kaveri näki*hikoil* hetken päästä se kummiski palas omaan maailmaansa,jonne hän ehkä jokupäivä asettuu asumaan,toivottavasti ei

[muokattu 28.4.2004 09:18]

Mulla taas toi vaihtelee aivan satunnaisesti.
Yleensä nään unta käännösversiona kuluneesta päivästä. Jos katson jotain elokuvaa, nään itseni uhrin paikalla jota murhaajat ym. pahat pojat jahtaa. Välillä ne menee aivan sairaaksi ja kun herään niin huomaan että peitto on lattialla ja tyyny huoneen nurkassa.
Uni vetää mut puoleensa.. Olen aina ärtyisä heti herätessäni. Tulen aina väsyneeksi kun saavun luokkaan sisälle ja istahdan tuolille istumaan. En tiedä mikä siinä sitten taas on. Alkaa väsyttämään aivan mahottomasti.
Eilenkin kun katsoin sattumalta As If -sarjaa niin näin itseni sen pojan paikalla ja se tyttö ketä hän suuteli oli yksi parhaimmista kavereistani. Naispuolinen, tietenkin.

Välillä tulee muistoja jostain tärkeistä otteluista ja muista. Välillä ennen nukkumaanmenoa kuvittelen että jos olisin tehnyt asian toisin, olisinko nyt tässä. Siinä unessa silloin nään että mitä OLISI voinut tapahtua jos olisin jättänyt sen tekemättä.

Välillä nään pieniä pätkiä ”tulevasta”. Silloin tulee aivan sairas olo kun tulee ahaaelämys Deja vusta. Sairasta..

Onko kellään muulla samanlaista?

[q]Flamie:
Mulla taas toi vaihtelee aivan satunnaisesti.
Yleensä nään unta käännösversiona kuluneesta päivästä. Jos katson jotain elokuvaa, nään itseni uhrin paikalla jota murhaajat ym. pahat pojat jahtaa. Välillä ne menee aivan sairaaksi ja kun herään niin huomaan että peitto on lattialla ja tyyny huoneen nurkassa.
Uni vetää mut puoleensa.. Olen aina ärtyisä heti herätessäni. Tulen aina väsyneeksi kun saavun luokkaan sisälle ja istahdan tuolille istumaan. En tiedä mikä siinä sitten taas on. Alkaa väsyttämään aivan mahottomasti.
Eilenkin kun katsoin sattumalta As If -sarjaa niin näin itseni sen pojan paikalla ja se tyttö ketä hän suuteli oli yksi parhaimmista kavereistani. Naispuolinen, tietenkin.

Välillä tulee muistoja jostain tärkeistä otteluista ja muista. Välillä ennen nukkumaanmenoa kuvittelen että jos olisin tehnyt asian toisin, olisinko nyt tässä. Siinä unessa silloin nään että mitä OLISI voinut tapahtua jos olisin jättänyt sen tekemättä.

Välillä nään pieniä pätkiä ”tulevasta”. Silloin tulee aivan sairas olo kun tulee ahaaelämys Deja vusta. Sairasta..

Onko kellään muulla samanlaista?


[/q]

samaa tapahtuu..

Monesti uni jää aina jännään / ihanaan kohtaan sit harmittaa ku herää

Välillä ku nään jtn oikeen todella hyvää unta... ja herään aamulla ni luulen aina tovin verran et se on totta..kunnes herää todellisuuteen ja pärähtää et miksei se voi olla totta

Se on hassua miten uni voi joskus vaikuttaa melkein koko päivän mielialaan. Ja joskus huomaa unien kautta ihan uusia asioita tai uusia piirteitä ihmisistä. Alitajunta kertoo. Minun uneni vaihtelevat todella paljon.. viime aikoina olen nähnyt painajaista että muutun hulluksi ja niistä on kyllä ollut ihan mukava herätä. Tänäänkin heräsin jo puoli kuudelta. Nykyään aika paljon univaikeuksia (en tajua miten silti riittää energiaa). Mutta joo.. välillä näkee jotain mahtavia fantasia unia kunnon taistelut miekkojen kanssa ja muuta mukavaa *hihu*. Lentämisunet ovat ihania, olen monta kertaa nähnyt unta että hallitsen magiaa ja väritkin ja "lavasteet" ovat upeita. Niistä ei aina haluisi herätä tylsään todellisuuteen.

Tulee nähtyä aina yhdestä todella läheisestä kamusta unia..Tämä kamu kuoli viime kesänä...Aina kun herään tunnen kuinka tämä silittää mun päätä...Se kosketus tuntuu aina koko päivän ja pistää pienen pään ihan sekasin *ding**uuh*
Muutenkin tätä "isoveikkaa" tulee ikävöityä melkein joka päivä...varsinkin näin jouluna on aika huonot fiilikset...*uuh**poks*

Kun ihminen herää unesta... tajuu kuinka idiootti on ollu kun on luottanu mukamas tosiystäviin.

parhaimmat unet on ne ku tietää et se on unta & pystyy tehä mitä vaan :D

njaa..mulla toisinaan en tiiä onko ollu unta voi totta mitä on tapahtunu....ja sitten taas kun tiedän nähneeni unta, niin siinä unessa mun pikku kärmes on kasvanut mahtaviin mittoihin ja yrittäny tappaa mut...ja aika usein joku yrittää mua tapeskella...mutta sitten taas on niitä ihanan autuainta unia joista ei tekis mieli herätä..
aika usein on kyllä näitä unia joissa on onnellinen ja niin ees päin ja on haikee huomata et se olikin vaan unta ja pitää alkaa taas arkiseen aherrukseen vailla mitään syytä..

mut oli miten oli niin nukkuminen on iiihanaa, voisin kyllä nukkua aina...*joo*

"Unet ja muut houreet"-topic, anyone? Se hakutoiminto on tuolla ihan syystä. Käyttäkää sitä.

linkki

O