Hype Clubin korvaaja, mikä, missä?

Back to yleinen bilehöpinä O

Onko Helsingissä edesmenneen Hype Clubin kaltaista mestaa äänentoistoltaan ja musiikiltaan ja tietysti meiningiltään??

Kiitoksia tiedoista !

no ens pe Hallmark @ Maestro ehkä jopa perempi

pahasti resonoiva äänihän siellä usein oli ja meininki aika kuollutta vikan vuoden pari ;) mutta itelle se ensikosketus ja parhaat muistot. eli vastaavaa ei voi tulla, paitsi uusille kasvoille.

[q]kisumisu:
no ens pe Hallmark @ Maestro ehkä jopa perempi
[/q]

You must be kidding...

maestro on kyl todella luxus. itse en koskaan kiintynyt hypeen.

Enpä tiedä paikkaa, jossa olis ollu samanlainen tungos ku Hypessä joskus :)

Tuskinpa Hype clubin korvaajaa tulee
Itse tykkäsin hypestä paikkana. Hämy mesta katutason alapuolella. Kuvasti aika kivasti sen ajan ainakin omaa käsitystä bileistä.
Maestro taitaa olla liian ruotsinlaiva, että edes pääsisi samalle lähtöviivalle hypen kanssa

[q]akir0:
Enpä tiedä paikkaa, jossa olis ollu samanlainen tungos ku Hypessä joskus :)
[/q]

kerma? hesperia?

eikä hype nyt niin ainutlaatuinen edes ollut imo. onhan noita muita vastaavia ollut tullut ja mennyt

[muokattu 7.4.2004 09:54]

joo, rupes hieman jo puuduttaa ku kaikki pileet oli joskus hypessä. ei siin mitn, mut puol vuotta putkeen joka vkl samas mestas aiheutti sen ettei ikävä ollu nii iso ku se vihdoin pyyhittiin kartalta tosin oli se mullakin se the first place, eli onhan sieltä muistoja.. Tosin maestro hakkaa hypen 1000-0 niin maanrakoon ku pystyy

-M

Hypessä oli mukava, kun siellä oli ne siistit vaaleat sohvat ja kivat valokuidut seinissä. Mun mielestä äänentoisto oli tosi tosi hyvä, eikös se ollut EV? Sit ne säleikön takana tanssahdelleet tyttöset, maistuva haussi ym. *sydän* Muistoja, muistoja...

(edit: aika lienee vähän kullannut muistoja, olihan siellä toisinaan aika tyhjää toisaalta)

[muokattu 7.4.2004 09:58]

Ei oo Hypen voittanutta mestaa, ainakaan Suomessa! Hype oli the place, joka joskus teinivuosina tuntu melkein toiselta kodilta (pelottavaa?) ja jossa tuli vietettyä lähes kaikki viikonloput. Mutmut, kun näin jälkeenpäin aattelee, niin oli oikeestaan ihan hyvä, että Hype suljettiin, koska muuten olis varmaan iskenyt aikamoinen Hype-overdose vuosien mittaan. Maestro vaikuttaa tosi buenolta ja toimivalta bilemestalta, mut en kyllä ihan menis allekirjoittamaan Markin überhehkutusta. Mikähän mahtaa muuten olla Hypen paikalla olevan tilan kohtalo tulevaisuudessa? Kaupungilla kun kiertää vähän villejä tornihuhuja...

-a-

[q]Mark:
joo, rupes hieman jo puuduttaa ku kaikki pileet oli joskus hypessä. ei siin mitn, mut puol vuotta putkeen joka vkl samas mestas aiheutti sen ettei ikävä ollu nii iso ku se vihdoin pyyhittiin kartalta [/q]

OT: Sama ilmiö alkaa oleen Kermankin
kanssa.

[q]Tres:
OT: Sama ilmiö alkaa oleen Kermankin
kanssa.
[/q]

ja samalla tavalla kermasta ei saa nauttia enaa kauaa :(

[q]yana:
---
Tres:
OT: Sama ilmiö alkaa oleen Kermankin
kanssa.

---


ja samalla tavalla kermasta ei saa nauttia enaa kauaa :(
[/q]

kuten sanottu - sama ilmiö :T

[muokattu 7.4.2004 11:46]

[q]J-Tone:
Nauttia? Sehän on ihan karmee paikka! Joskus muistan siellä olleen seinään upotettu iso akvaario ja oikeat vessat. Nyt siellä vuosia vanhat limaiset kusisangot, tyylittömät lautaseinät, halvat istuimet ja päin helvettiä ideoitu dj-kopin paikka. Hae siinä nyt peräosaan bisseä täyden tanssilattian läpi.
[/q]

!!!! KERETTILÄINEN!!!!!! PAKANA!!!! *tekee ristinmerkkiä*

[q]yana:
---
Tres:
OT: Sama ilmiö alkaa oleen Kermankin
kanssa.

---


ja samalla tavalla kermasta ei saa nauttia enaa kauaa :(
[/q]

kermasta puhen olleen niin itselläni ei ole mitään kummoista kokemusta, ehkä n. 6kk, tai jopa vähemmän, mutta aina olen siellä viihtynyt ja jotenkin surettaa kyl et se lopettaa, mutta eiköhän kaikki hyväkin lopu aikanaan.

ps. kiitsa eräälle henkilölle ekasta kerrasta kun kermaan toi

[q]***:
vähän offotpic mut, valaiskaa mua, ku en tota hype-aikaa ole ehtiny elää, siitä että missä toi paljon hypetettty ja muutenki legendaarinen Hype oli?*hymy*
[/q]

Ramadanin kyljessä oleva yökerho. Monta kertaa tuli käytyä. Välillä pääsi pummilla sisään hotellin ovien kautta.

paikkana hype oli kiva, intiimi, tunnelmallinen etc. Mut syy, miksi sitä todella ikävöi, on muistot. Ekat kemut hypessä ja olin aivan myyty. Sitä tunnelmaa ei voi kuvailla.. Tiedättehän...*sydän*

hype oli ihan hirveä ...

pieni tanssilattia, vain kohtuullinen pa, heikohkot valot, surkea dj-kopin sijoittelu, ahdas, ei istumapaikkoja, usein tyhjä ....

mutta silti: 99 kesä ja hype

[q]Ant:
Mikähän mahtaa muuten olla Hypen paikalla olevan tilan kohtalo tulevaisuudessa? Kaupungilla kun kiertää vähän villejä tornihuhuja...
-a-
[/q]

Hypen tilalle tuli jonkinlainen kokoustamistila kabinetteineen... näin ainakin olen yhdeltä hypen pokelta kuullu tuossa useampaan otteeseen.

Hype oli mulle ensikosketus konemusiikkiin ja viikonloppuolohuone.... jäin kaipaamaan, mutta hyvä että sitten tuli vähän vaihtelua.

-hype4everuhuu

O