S0dan ikäraja käytännössä

Back to yleinen bilehöpinä O

Viittisittekö sivistää tietämätöntä ja kertoo et pääseeks s0daan 18v ( siististi pukeutuneet ) jätkät. Virallinen ikärajahan taitaa olla 20v mut pitääks portsarit kiinni siitä?

Millanen mesta se muuten on? Mielipiteitä?

Tietääkseni alkuillasta pääsevät alle 20v helpommin.
Paikkana mielestäni ihan viihtyisä ja moderni.

Soda lopettaa nykyisen kaltaisen tomintansa vuoden vaihteessa, joten pidä kiirettä jos haluat sen nähdä. Tänään olis vikat accesssit siellä :)

pojista en tiedä, mutta itse olen paikassa pariin kertaan (silloin 18v) käynyt eikä ole papereita kysytty jos on poke ovella ollut.. ja minä ainakin pidin paikasta kyllä.

hmm, mäkin oon aina päässyt sisään, mut oon kuullut kavereilta(19v), et ei ollu päässy sisään. Tosiaan alkuillasta eli ennen yhdeksää pääse kyl 18v sisään.

Paikkana soda on mun mielestä enemmänki kahvilamainen kuin biletyspaikka-->alakerta on aika pieni(luukku). Toisaalta se taas luo sinne oman tunnelman...

Tosiaan huomenna perjantaina siel on vika SUB ja kuten Lachesis jo mainitsi paikka vaihtaa omistajaa, joten bileet varmaaan loppuu Sodassa

Mut tietenkään bileet eivät lopu!!!!*plur*

Heh, taitaa olla poken tuulesta kiinni jos ikäraja on tiukka 20 vai ei. Jossain SUBissa oli kuulema jäänyt aikamoinen lauma ovelle kun poke oli pahalla päällä. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia sisäänpääsyn kanssa, mutta ehkä se on vaan ollut onnesta kiinni. Joka tapauksessa jos haluaa pelata varmaan päälle niin mestoille kannattaa lähteä ennen kymmentä.
Niin ja paikkana sOda on mun mielestä ihan viihtyisä.

Mimmosseksi Soda sitten sen omistajanvaihdoksen (?) / muodonmuutoksen jälkeen muuttuu? Kellään mitään hajua?

highrise:[q]Mimmosseksi Soda sitten sen omistajanvaihdoksen (?) / muodonmuutoksen jälkeen muuttuu? Kellään mitään hajua?[/q]


Sari Paanala rakentaa sOdan tilaan suomirokkibaarin.
eli ei tule enää ihanaa sOdaa tai mitään sen tapaista tilalle

sääli!!

ja tosta ikärajasta..

ite menin noin 5 kaverin kanssa sOdaan..kaikilta kysyttiin paperit ja minä olin ainut joka 20 vuotta täyttäneenä pääsin sisään..muut olivat siis "alaikäisiä" ja heiltä jäi sen illan sOdailtu siihen

ihan niinkuin noita suomirokkibaareja ei olisi jo tarpeeks.. mutta minkäs mahdat. :|

G00se:[q]Viittisittekö sivistää tietämätöntä ja kertoo et pääseeks s0daan 18v ( siististi pukeutuneet ) jätkät. Virallinen ikärajahan taitaa olla 20v mut pitääks portsarit kiinni siitä?

Millanen mesta se muuten on? Mielipiteitä?[/q]

Mainiosti pääsee sisään, mikäli vain kunto sen mahdollistaa, etkä ole juuri mistään kulmilta heräillyt.
Ei ole tainnut muutenkaan olla sen ikärajan kanssa siellä kovin tiukkaa.

Paikka tuntuu vetävän vuodesta toiseen sen saman porukan paikalle, minulle se ravinteli ei kuitenkaan ole, yksi viimeisistä, missä haluan iltaani viettää, ellei jopa se viimeinen.
Monet kuitenkin viihtyvät ja ainahan se kannattaa kokeilla.

Niin, tosiaan.. sulkevat ovensa vuodenvaihteessa, ja esimerkkiä seuraavat samalla Liekki ja JumpInn. Kerrassan ikävää. mur.
Sodassa ei viime aikoina kyllä päivisin ja normaali-iltoina paljon ole kuhina käynyt, että sinänsä ei ole kamalan yllättävä käänne tuo omistajan- ja konseptinvaihdoskaan. Ihmetyttää kuitenkin, mikä kumman oikku on sulkea kaikki kolme samalla rysäyksellä, tässähän jäädään tätä menoa kohta taivasalle.*voiei*

highrise:[q]ihan niinkuin noita suomirokkibaareja ei olisi jo tarpeeks.. mutta minkäs mahdat. :|[/q]


niistä se raha tulee valitettavasti

vakioporukka kun kertyy kolmostuopin ääreen lähes joka päivä! ja karaoke vielä vetää muutkin mukaan...

sitä tämä on

mitä ei liekkiä ja jumppariakin..mitä ihmettä oikeen kaikkille ravintoloille tapahtuu..kohta menee varmaan kerma ja mutsikin. pa*ka.

tez:[q]mitä ei liekkiä ja jumppariakin..mitä ihmettä oikeen kaikkille ravintoloille tapahtuu..kohta menee varmaan kerma ja mutsikin. pa*ka.[/q]


EI MENE!! ei saa...

en usko.. eiii eii eii eii



ps. ei ne kyl mene

[muokattu 27.12.2002 20:07]

Marski:[q]

ja tosta ikärajasta..

ite menin noin 5 kaverin kanssa sOdaan..kaikilta kysyttiin paperit ja minä olin ainut joka 20 vuotta täyttäneenä pääsin sisään..muut olivat siis "alaikäisiä" ja heiltä jäi sen illan sOdailtu siihen *nyyh*[/q]


Ainoa kerta kun multa evättiin pääsy tuonne...*igor*

niin..oisitte voineet pelastaa mut loppuillan humalalta jos olisitte päässyt sisään..

Liekin ja jumpparin kyseenalaisesta kohtalosta vielä.. Sellasta informaatiota sain muutamalta taholta; en kylläkään ole pääkallonpaikalle ollut yhteydessä, siispä huhu saattaa tietysti olla silkka urbaani legenda. Liekin paikalle oltas perustamassa jotain vähän fiinimpää ruokapaikkaa jos kaupungin puskaradioon on luottaminen. Onko paikkojen säilyminen entisellään varma tieto, saako hypätä kattoon? *sydän*
Vai hypitäänkö kenties joukolla pitkin seiniä jos pikkulinnut on oikeassa..*ding*

Marski:[q]tez:mitä ei liekkiä ja jumppariakin..mitä ihmettä oikeen kaikkille ravintoloille tapahtuu..kohta menee varmaan kerma ja mutsikin. pa*ka.


EI MENE!! ei saa...

en usko.. eiii eii eii eii



ps. ei ne kyl mene

[muokattu 27.12.2002 20:07][/q]
mä kuulin että kermakin olis lähtemässä...
tää on tätä huhuilua. huuu!

NYT!!!! lopetatte heti!!!

saatte luvan puhua kun teillä o faktat takananne!!

kengurukengät jalkaan ja suunta sivulle..*igor*

mä kuulin että konemusiikki kielletään suomessa alkaen 1.6.2003

mut tääkin on vaan huhu

[muokattu 28.12.2002 14:51]

O