"nauha housut"
Joo mistä porukat oikeen ostaa näit housui mis on näit nauhoi.joka puolel..kertokee mullekkin..
Tästä linkistä löytyis muuten sit siisti valohomma..käytän itse ja voin sanoo vaan ,et kantsii ostaa vaiks vähän maksaakin.. linkki
varmaan esim mosso tai backstreet vois olla sopiva mesta käydä ostoksilla. Taitaa noita olla ihan tavallisissa kaupoissakin.
[q]ezzy:
Taitaa noita olla ihan tavallisissa kaupoissakin.
[/q]
Kyllähän teille miehille löytyy, mutta meille ei! Mä murjotan... Mulle kans!
[q]Elvirith:
---
ezzy:
---
[/q]
meille ei löydy, kynäniskoille kyllä löytyy ;)
Soitatte Reykjavikkiin ja käskette yhristää jenkkien tukikohtaan..sanotte sille sörille mikä siinä puhelimessa sattuu nyt sitte olemaan ,että nyt tarttee saada Suomeen pilottihousut ja muijien kokoo...*heiii*
tarkoitatte varmaan näitä Criminal Damage- merkin housuja (voi tietty olla muitakin). Sellasii kivoi remmei roikkuu kivasti siinä sivulla ja sit takana perseen päällä. Löytyy Hkistä ainaki em. liikkeistä ja Lahdesta ainakin Rouzasta.
.. nii ja netistähä voi aina tilata vaikka suoraan englannista asti. Hakusanaks vaa criminal damage ja sit vähä säätöö ja surffailuu, ni avot..*plur*
[q]ezzy:
---
Elvirith:
---
ezzy:
---
---
meille ei löydy, kynäniskoille kyllä löytyy ;)
[/q]
Ja mä en kuulu teihin, enkä ole edes kynäniska.
Velipoika löysi sellaiset Forumissa olevasta pienestä naistenvaateliikkeesät joka sijaitsee 1 kerroksessa piilossa Top Sportin (tai joku vastaava urheiluliike) kupeessa. Sieltä niitä saa(/sai) ainakin valkoisina ja maastovärisinä, kait mustinakin.
Itse ostin omat punaiset narupöksyni Forumin Backstreetistä.
TeMpPu
joo, ainakin backstreetissä on paljon bilehenkisiä vaatteita ja voihan ne housut tehdä helposti niinkin, että ostaa löysät housut ja kiinnittää itse niihin niitä nauhoja. Haluaisin myös tuollaiset housut, ja kun en ole sellaisia hienoja vielä löytänyt, niin taidanpa yrittää joskus itse tehdä
[muokattu 8.1.2004 19:14]
Tuskimpa enää mutta vuosi sitten Tampereella Sokos myi kyseisenlaisia housuja ja sieltä niitä bilekäyttöön ostettiinkin (ja oli tytöille) ..
[q]UzU:
Tuskimpa enää mutta vuosi sitten Tampereella Sokos myi kyseisenlaisia housuja ja sieltä niitä bilekäyttöön ostettiinkin (ja oli tytöille) ..
[/q]
unisex*plur*
[q]Elvirith:
[/q]
Nojaa, mulla on yhteiset nauhahousut tyttöystävän kanssa
Eiks noi laskuvarjohousut oo ihan passé jo *täh*
Trendi 2002 http://e.deviantart.com/emoticons/p/picknose.gif
[muokattu 9.1.2004 10:32]
Miks kaikki haluu samanlaiset? Eiks oo vähä tyhmää tollanen. Ei sit voi olla yhtään erilainen. Nytki kaikil vastaantulijoilla on housut sukissa tai sellaset tyrpeet kengät mihin ne housut voi tunkee. Ruotsissa tulee just muotiin että noi lahkeet kääritään eikä enää laiteta housuun, eli kääritään vaikka ei olis mitään käärimisen tarvetta, ihan vaan sillee 3-5 cm. Hullua touhua..
satun eilen yöllä lukemaan tätä topiccii ja ja kävin tossa aamulla kaapilla. Yllätys mulla on kans samanlaiset pöksyt, mut näistä lähti ne persnarut välittömästi kun ostin ja jossakin vaiheessa lähti myös tossa sivutaskun kohdalla roikkuvat narut, olin jo sitä ennen hyvän aikaa käärinyt se nartsat siihen sivutaskuun.. (väri on tämmöinen ruskeahko, oranseilla systeemeillä varustettuna)
Miten mulla on semmoinen kuva ett nää olis ostettu viimetalvena?
no joo en kyll oo sitten viimekesän jälkeen näitä pitänyt kun sen yhden kerran.
pöksyt jalkaa ja kaupungille!
S.
[q]Avangion:
Velipoika löysi sellaiset Forumissa olevasta pienestä naistenvaateliikkeesät joka sijaitsee 1 kerroksessa piilossa Top Sportin (tai joku vastaava urheiluliike) kupeessa. Sieltä niitä saa(/sai) ainakin valkoisina ja maastovärisinä, kait mustinakin.
[/q]
Kyseisten housujen kangas on aika ohutta, joten narut repeytyvät suhteellisen helposti irti - ainakin jos on sitä menevämpää sorttia.
Nimim. Ompelin veljesi naruja paikoilleen eräs syysilta
[q]Ihan A:
Miks kaikki haluu samanlaiset? Eiks oo vähä tyhmää tollanen. Ei sit voi olla yhtään erilainen. Nytki kaikil vastaantulijoilla on housut sukissa tai sellaset tyrpeet kengät mihin ne housut voi tunkee. Ruotsissa tulee just muotiin että noi lahkeet kääritään eikä enää laiteta housuun, eli kääritään vaikka ei olis mitään käärimisen tarvetta, ihan vaan sillee 3-5 cm. Hullua touhua..
[/q]
Joo, toi oma sveamammuttikin käärii nykyään lahkeensa, ihan sairasta...*täh*
itse omistan naru housut (criminal damage) jotka ovat myös hieman kärsineet vuoden varrelle...en kyllä ihmettele kun olen vähän hihhuli
taisi olla vielä helsingin backstreetistä ostettu...
kuka sen keksi että \”nauha housut\” on miehille..?*täh*
en näe mitään syytä miksi muijat ei niitä voi käyttää...hyvin ne on mun käytössä mennyt eikä kukaan ole tullut kysymään että miksi mulla on jätkien housut...
ufon housuja (*sydän*) saa suomesta vaan honestystä, erityisesti olen niihin tykästynyt kun kolmannet parit on jo ostolistalla
äärimmäisen mukavat tanssiessa, kotona ja kaupungilla, lisäks niistä voi tehdä repunkin tarvittaessa
[q](_I_):
Eiks noi laskuvarjohousut oo ihan passé jo *täh*
[/q]
Riippuu vähän millaiset. Kaikki eivät ole parhaimmasta päästä.