Marushaa hakusessa

Back to musiikki O

Kuulin marushan beatbox-mixin radio h-gistä, ja olin varsin positiivisen yllättynyt kyllä :) Mulla oli vähän toisenlainen käsitys et minkä tyylistä settiä soittelee. Ja varsin negatiivisen harmistunut, kun en ottanut talteen*eiei*. Entropyn setin onnistuin missaamaan kokonaan, tällaista \”onnistuja\”tyyppiä kun olen. Eli onko mitään mahiksii löytää kumpaakaan settiä mistään??

En tiedä löytyykö noista kumpaakaan, mutta itse olen todella paljon löytänyt Marushan erilaisia livesettejä vähän sieltä täältä. Hakusanaksi vaan Marusha niin varmasti alkaa tulemaan vaikka minkälaista settiä. Itse löytänyt kaikenlaisia vanhempia kivoja ja sitten myös uudempaa.

Mul on toi Marushan beat box tallessa, jos joku sen haluu ni tökkää ircissä vaik ni voin heittää dcc:llä

Oon kans netist aika hyvin löytäny jos on jonku settejä kaipaillu, sellasia saitteja on jonku verran mis lähinnä mixejä ja livesettejä on, mm. http://www.mpiii.com. Mut marushalt en muutenkaan hirveesti oo löytäny, täytyy olla ahkerampi.

[q]kisumisu:
Mul on toi Marushan beat box tallessa, jos joku sen haluu ni tökkää ircissä vaik ni voin heittää dcc:llä
[/q]
Olis tosi jees, ainoo et en tajuu tost ircistä midist. Direct connectista kyl vähän enemmän, miten toi sit toimis?

[muokattu 10.11.2003 17:20]

O