Flyerijakajia?

Back to yleinen bilehöpinä O

Haetaan flyerinjakotyöstä kiinnostuneita kivoja nuoria, jotka hoitavat duuninsa kunnolla.
Flabajako tapahtuu lähinnä bileissä ja tapahtumissa, sekä joskus myös tavallisissa rafloissa ja kadulla. Työstä saa korvauksen luontaisetuineen.
Ilmoittele sähköpostitse, jos kiinnostuit.
esther@kotiportti.fi

Meilläkin on jatkuva tarve tyylikkäistä jakelijoista.
Kohtis palkka ja LUONTAISEDUT:)

kirjoittele: gloria@nk.hel.fi
tapahtumat: http://www.nuoriso.hel.fi/gloria

Jos tarvitsette jakajaa Tampereen suunnalle niin mä olen kyllä valmis jakamaan niitä..
Mut saa kiinni maililla djhatec@hotmail.com ja ph.nro 040-5388854



http://www.ishkur.com/features/captions/index.php?num=88

Sorry, oli pakko.

mä voisin jakaa ainakin bileissä flaikkuja, kun bileisiin tulee muutenkin mentyä niin tiheään

Pankaapas vähän faktoja palkkauksesta yms. niin joku voi lähteäkin mukaan *täh*

riippuu ihan minkä bileiden flaboja pitää jakaa...

Mun mielestä tossa lukee:

ilmoita sähköpostitse jos kiinnostuit

Ihan vaan ajattelin, jos ette vaikka huomanneet. :P

toistaisex mulla on kyl niin paljon jakamista.... hmm.. nooh pitää miettii....*iloinen*

hello, mun email crazy_head5@hotmail.com

[q]sonix:
hello, mun email crazy_head5@hotmail.com
[/q]

VOI APUA!

joensuuhun saa laittaa mielellään flaijereita:
sähköpostiosoite: tuomas@fiktio.fi

Mä tuun jakaamaan! olen 15v ja todella ahkera! :) asun kirkkonummella eli helsinkiin voisin mennä jakelemaan. Mailaa: ipa-69-@luukku.com jos haluatte ahkeran jakajan!

Joo ei enään flaban jakoa... E10v ja synchronicity oli ihan liikaa plus pulsarin bileiden flabojen paikkoihin juokseminen :(

Ei se silloin tällöin haittaa, mut silti nopeesti siitä saa rasitteen.

Jos vaikka tekisitte tosiaan kuten topicin perustaja ehdotti: Jos kiinnostaa, niin pistäkää mailia - siis lähettäkää sähköpostia. Oman mailiosoitteen pistäminen tähän topic:iin on enemmän osoitus lukutaidon puutteellisuudesta kuin kiinnostuksesta työntekoon. Muutenkin siitä huokuu semmoinen ”ottakaa te yhteyttä, niin katsotaan mitä jaksan tehdä”-asenne, mikä ei varmastikaan motivoi ketään - random spämmääjät ja kiusantekijät poislukien - lähettämään teille mailia.

Mutta onnea vain. Toivottavasti saatte hommia.

[q]Puistokemisti:
mä en kyllä jaa enää ainuttakaan flabaa.
Onhan se ensin kivaa ja pääsee bileisiin.
Mut auta armias kun siitä tulee rasite myöhemmin.*eiei*
[/q]

Työ työnä, huvit huvina :)

onhan tää aika huorausta. mut toisaalta pakko sitä duunia tehdä, että saa jotain vastinetta

Eli jos joku maksaa rahaa siitä, että jaat flyereitä, on se huorausta. Right on! :)

[q]Iso-Lauri:
Eli jos joku maksaa rahaa siitä, että jaat flyereitä, on se huorausta. Right on! :)
[/q]

Eiku se on sitä et saa palkkaa siitä et roskaa. Sit joku toinen saa palkkaa siitä et se siivoo ne roskat pois.

Niin se raha kiertää.

O