Saadaankohan M.Picottoa koskaan suomeen asti ?!?!

Back to yleinen bilehöpinä O

Näköjään saatiin: Mauro Picotto @ Pool party in Finland 23.03.2013

Kaapelitehtaalla oli hyvä setti nessibileissä

Totta.

pari vuotta sitten se ois ehka ollut jees mut ei oikein jaksa enää sytyttää

yana4000:[q]pari vuotta sitten se ois ehka ollut jees mut ei oikein jaksa enää sytyttää[/q]

Miksei muka ?!!?!?!?!? *täh*

TidyBoy:[q]Miksei muka ?!!?!?!?!? *täh*[/q]

picotto olis ollu kovassa huudossa siin vaiheessa kun pulsar+iguana oli uusia biisejä.
nyt se on settiensä perusteella vaikuttanu aika keskiverto djlt.

no meen bileisiin anyways jos se tänne kulmille tulee siltikin

Onko kukaan BXR:n dj muuten koskaan käynyt suomessa soittelemassa ???

TidyBoy:[q]Onko kukaan BXR:n dj muuten koskaan käynyt suomessa soittelemassa ???[/q]

Mario Piu oli ainakin World dj dayssa...

[
Mario Piu oli ainakin World dj dayssa...[/q]

Ai oli ???? Koska moinen tapahtuma on ollut kun on meikäläiseltä jäänyt tyystin huomaamatta ?!?!?!?*voiei*

Tätä olen mietiskellyt aina iltaisin että koskahan saadaan Mauro Picotto suomeen soittamaan ?!!? Senhän piti tuossa taannoin tulla....oli kai päivät ja kaikki selvänä mutta joku kusi...Mikä mahtoi olla ja onko kenties suunnitteilla "uusi yritys"....????*täh**eiei**justjoo**täh*

Ai.....voi piru.....

mä luin jostain kerran että tulee tänne... mut siitä on jo aikaa.. eiks se tullukaa ja kiroilinko mä ihan turhaan ku en päässy sillon helsinkiin päin??? *murrr*

yana4000:[q]pari vuotta sitten se ois ehka ollut jees mut ei oikein jaksa enää sytyttää[/q]

tod.

mut kyl niit vihreit *huooookaus* kuulokkeit ois niiiiiiiiin kiva päästä katteleen... *sydän*

Musta se ois aika *sydän*

noo kai se jää myös nähtäväksi...ellei joku osaa ennustaa?

TidyBoy:[q]Ai oli ???? Koska moinen tapahtuma on ollut kun on meikäläiseltä jäänyt tyystin huomaamatta ?!?!?!?*voiei*[/q]

2.3.2002.

samaa kirosin ite, ainoo dj ketä oikeesti odotin. sillä oli iso keikka muistaakseni vivalla miljoonille katsojille, manageri sano että tärkeempää.. pläh. toivon hartaasti että tulis joskus.

voih kun tulis Suomeen... *haaveilua*...*plur**plur**plur**plur**plur*

O