Lontoon MInistry Of Sound Club
Kannattaako mennä jos on mahdollisuus?? Mä oon ite menossa sinne uuden vuoden aattona bilettää, enkä tiiä yhtään mitää siitä koko paikasta. Pistäkää jotain juttua paikasta jos tiiätte jotai. KIITOS!!
[muokattu 24.8.2003 11:32]
tais olla ainakin maailman kallein DJ-koppi
[q]DJ Onyx:
Kannattaako mennä jos on mahdollisuus?? Mä oon ite menossa sinne uuden vuoden aattona bilettää, enkä tiiä yhtään mitää siitä koko paikasta. Pistäkää jotain juttua paikasta jos tiiätte jotai. KIITOS!!
[muokattu 24.8.2003 11:32]
[/q]
Voin ainakin sanoa, että tuona kyseisenä iltana(ja muulloinkin) siellä on edullista
[q]ezzy:
tais olla ainakin maailman kallein DJ-koppi
[/q]
http://www.rane.com/dj/ministry.html
kaupallistumisen mekka
No onneks ei oo rahasta kiinni mulla Hitto ku ei ees tiiä et missä päin Lontoota tää sijaitsee...
[q]DJ Onyx:
No onneks ei oo rahasta kiinni mulla Hitto ku ei ees tiiä et missä päin Lontoota tää sijaitsee...
[/q]
Ministry of sound vai? Se on Elephant & Castlessa.ELi kantsii mennä tubella ja siit voikin jo kävellä.kääntyy vasemalle kun tulee siihen ulos ja jatkaa vaan joku 500m...ja aivan OVER RATED mesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*dissaa* Ennen much better.Kandee mennä mielumin Turnmillsille tai camden palaceen...tai coronettiin jos on vielä pystyssä(kuulin huhuja et ois menos konkkaa...)
[q]dalifemme77:
tai coronettiin jos on vielä pystyssä(kuulin huhuja et ois menos konkkaa...
[/q]
auts :[ Tykkäsin.
Ja mitä Ministryyn tulee.. oli mulla sielläkin ihan kivaa, tosin paikkana en niinkään pitänyt...
[muokattu 26.8.2003 23:04]