Lontoon MInistry Of Sound Club

Back to muu maailma O

Kannattaako mennä jos on mahdollisuus?? Mä oon ite menossa sinne uuden vuoden aattona bilettää, enkä tiiä yhtään mitää siitä koko paikasta. Pistäkää jotain juttua paikasta jos tiiätte jotai. KIITOS!!

[muokattu 24.8.2003 11:32]

tais olla ainakin maailman kallein DJ-koppi

[q]DJ Onyx:
Kannattaako mennä jos on mahdollisuus?? Mä oon ite menossa sinne uuden vuoden aattona bilettää, enkä tiiä yhtään mitää siitä koko paikasta. Pistäkää jotain juttua paikasta jos tiiätte jotai. KIITOS!!

[muokattu 24.8.2003 11:32]
[/q]

Voin ainakin sanoa, että tuona kyseisenä iltana(ja muulloinkin) siellä on ”edullista”

[q]ezzy:
tais olla ainakin maailman kallein DJ-koppi
[/q]

http://www.rane.com/dj/ministry.html

kaupallistumisen mekka

No onneks ei oo rahasta kiinni mulla Hitto ku ei ees tiiä et missä päin Lontoota tää sijaitsee...

[q]DJ Onyx:
No onneks ei oo rahasta kiinni mulla Hitto ku ei ees tiiä et missä päin Lontoota tää sijaitsee...
[/q]
Ministry of sound vai? Se on Elephant & Castlessa.ELi kantsii mennä tubella ja siit voikin jo kävellä.kääntyy vasemalle kun tulee siihen ulos ja jatkaa vaan joku 500m...ja aivan OVER RATED mesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*dissaa* Ennen much better.Kandee mennä mielumin Turnmillsille tai camden palaceen...tai coronettiin jos on vielä pystyssä(kuulin huhuja et ois menos konkkaa...)

[q]dalifemme77:
tai coronettiin jos on vielä pystyssä(kuulin huhuja et ois menos konkkaa...
[/q]

auts :[ Tykkäsin.

Ja mitä Ministryyn tulee.. oli mulla sielläkin ihan kivaa, tosin paikkana en niinkään pitänyt...

[muokattu 26.8.2003 23:04]

O