onkohan Erick Morillo tulossa Suomeen?
Phobos:[q]olisko mitn tietoo että onkohan tuo Morillon Eerikki tulossa Suomeen??*täh*[/q]
Ihan off topic: Olisiko syytä ajatella vähän kun nimeää noita topiceja? "Tietääkö kukaan?"-nimisestä topicista ja monesta muusta täällä ei otsikon perusteella saa mitään käsitystä.
Jone:[q]Phobos:olisko mitn tietoo että onkohan tuo Morillon Eerikki tulossa Suomeen??*täh*
Ihan off topic: Olisiko syytä ajatella vähän kun nimeää noita topiceja? "Tietääkö kukaan?"-nimisestä topicista ja monesta muusta täällä ei otsikon perusteella saa mitään käsitystä.
[/q]
hohhojaa...*justjoo*
joo tuleehan se. vaan koska. sitä ei voi sanoa. keväällä sitä joku tais olla tuomassa mutta eipä sitten kuulunut mitään..
idi:[q]
hohhojaa...*justjoo*[/q]
Eli toi oli mielestäsi asiatonta kritiikkiä? Perustele.
[muokattu 7.11.2002 14:12]
Phobos:[q]olisko mitn tietoo että onkohan tuo Morillon Eerikki tulossa Suomeen??*täh*[/q]
Toivottavasti pian. Espanjassa, Deepissä, mies ainakin soitti sellaista settiä että.. *häh*
Jone:[q]idi:
hohhojaa...*justjoo*
[muokattu 7.11.2002 14:12][/q]
mutta sehän olis off-topic...
[muokattu 7.11.2002 22:22]
idi:[q]Jone:idi:
hohhojaa...*justjoo*
[muokattu 7.11.2002 14:12]
Kyllä tässä asialinjoilla ollaan...
Hieman voisi monetkin tämän foorumin käyttäjät skarpata, välillä on vähän ahdistavan oloista täällä.
Seuraavax voitais kirjoitettaa kaikki ks-->x:inä. Kunnon teinxxXX tyyliin, eiX jee?
idi:[q]
mutta sehän olis off-topic...
[muokattu 7.11.2002 22:22][/q]
miten se voi mennä oftopic jos topic on "tietääkö kukaan"
no mä voin sanoa että "tiedän" ja se menee topiciin.
noita otsikoita vois oikeesti miettiä hieman ja laittaa sen sellaiseksi joka jotenkin kuvaa mitä ollaan kysymässa/käsittelemässä.
TIEDÄN
hahahhaa
(oon sika hauska)*possu*
puupi:[q]TIEDÄN
hahahhaa
(oon sika hauska)*possu*[/q]
En tiedä?
Vielä hauskempi....
[muokattu 8.11.2002 18:27]
mä tiedän mut kukas sulle kertois?
Mulla on yks kaveri joka tietää mut se ei kerro edes mulle
ok...nythän tää on kunnon topicci*hih*
paitsi sen vois siirtää tonne häröilyy...
Niinhän aina käy että varmaankin pari ensimmäistä kirjotusta on topicin otsikon mukaissa homaasssa mukana tosin tässäkin nyt puhutaan niistä kahdesta asiasta mistä tämä topicci alkoi..
okei,Kerava!
Laitethan tähän sitten että TIETÄÄKÖ KUKAAN ERICK MORILLON KEIKASTA SUOMESSA????
toivottavasti nyt Keravan poika tajuaa!*dissaa*
Phobos:[q]okei,Kerava!
Laitethan tähän sitten että TIETÄÄKÖ KUKAAN ERICK MORILLON KEIKASTA SUOMESSA????
toivottavasti nyt Keravan poika tajuaa!*dissaa*[/q]
Oletko herännyt väärällä jalalla kenties? Kyllä mä viestisi luettuani tietenkin tajusin mistä siinä on kyse (vastoin yleistä olettamusta) koska en ole tyhmä. Olis kuitekin ihan kiva jos topicin sisällöstä saisi edes jonkun kuvan sen otsikon perusteella.
[muokattu 9.11.2002 12:32]
Phobos:[q]okei,Kerava!
*dissaa*[/q]
Kivaa.
Jos Eric Morillo olisikin tulossa suomeen, eikä ko. asiasta
olisi vielä mitään mainintaa esim. klubituksen bilekalenterissa
tai accesssissa, niin voit olla melko varma ettei järjestävä
taho halua tarkempien tietojen vuotavan täällä...
Toisaalta, topikin aiheenahan on selkeästi 'tietääkö kukaan?'
josta jo jonkin verran ehdittiin kekustellakin ennenkuin
mentiin aivan off topicciin.
[muokattu 9.11.2002 13:04]
Joo vähänkö toi oli pelleä toi tommonen.
Ericistä sen verran, että mun mielestä siinä on hauska dj-persoona, jonka soisi tosiaan tulevan Suomeenkin. Näin äijän kerran, ja hänellä tuntui olevan ainakin yhtä hauskaa kuin yleisöllään. Ei mikään tosinen nupinvääntäjä tosiaan.
off topic on maailman ärsyttävin merkki sen ku näkee ni tulee
olo sen vois poistaa jonnekin
olisko mitn tietoo että onkohan tuo Morillon Eerikki tulossa Suomeen??*täh*