the nappi 2 - part deux napperna

Back to klubitus.org O

no niin mä oon jääny heti koukkuun.... nyt on vaikeeta päättää kumpaa nappii pelais...*nauru*

anqqa vois kehitellä jonkun selainpohjasen 3d raiskinnan missa tollanen ladderi...
klubitus_selain_köynterströyk ois kova

Ei voi liikaa heiluttaa hiirtä, et on tuosta kädestä iloa illaksikin*hih*. Ihan kiva peli muuten...

menee ainakin silmät aika solmuun ... pitää kattoo jaksaako sitä tahkota kovin paljon *iloinen**piis*

tulipa hakattua edes hetkeksi itsensä top kymppiin.

v3 lienee liikkuvalla napilla? :)

Odotan innolla sitä, et Zeta huomaa ton nappi 2:sen. Ei voi muuta sanoa ku:
hahahahaaa

[q]Rantapallo:
Odotan innolla sitä, et Zeta huomaa ton nappi 2:sen. Ei voi muuta sanoa ku:
hahahahaaa
[/q]

mulle tuli ihan sama mieleen....*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

Tää on ihan liian addiktoivaa...*heiii*

molemmat napit on just rulez

Mut ehkä tää kakkososa r0x0r0i snadisti enemmän

tää on toooosi addiktoiva kun ajatellaan että itse olen nirso kaikkien pelien suhteen muuten kyllä arvostan kaikkia pelejä...mutta ei tule aina pelattuu mutta nappi 2 *repee*
tää on semmone mikä saa korvat ympäri heti UT:n jälkeen
RISPEKTII!!!!

vaatii kovasti tarkkuutta... ei voi ihan vasurilla napittaa ..mutta addiktoi suht tehokkaasti tämäkin.

me digz... *joo**joo*

[q]Avernian:
tää on jo paljon kivempi ja mielenkiintoisempi kuin part one.
[/q]

ei kovin ihme sillä mikä ihme voisi mahdollisesti olla vähemmän mielenkiintoinen kuin eka nappi?????

[muokattu 29.7.2003 15:37]

Minun mielestäni tämä on ihan PASKA. Tunnariksi aivan onneton tekele. Jopa minun mieheni Mattson ei tykkää siitä.

[q]Disco Stu:

ei kovin ihme sillä mikä ihme voisi mahdollisesti olla vähemmän mielenkiintoinen kuin eka nappi?????

[muokattu 29.7.2003 15:37]
[/q]

Haastatsä riitaa vai häh?*pahis*


Jaahas, vai tämmöinenkin on olemassa...
Nyt oon kyllä lomalla, niin jää napin vääntö vähän toissijaiseksi toiminnoksi.
Vois sitä nyt hieman kokeilla, miltä tuo tuntuu.*pelle*

[q]Zeta:
Vois sitä nyt hieman kokeilla, miltä tuo tuntuu.*pelle*
[/q]
Voin melkein kuvitella sun kokeilemisen... Toivottavasti et VIELÄ jää kiinni tuohon peliin, et pääset lomeilemaan rauhassa.

Pakko. Pakko. Pakko hakata nappia.

[q]iris:
Minun mielestäni tämä on ihan PASKA. Tunnariksi aivan onneton tekele. Jopa minun mieheni Mattson ei tykkää siitä.
[/q]
Sä oot tainnu katella liikaa vintiöiden sketsejä.

Ihan kiva peli, täytyy tossa illemmalla keskittyy hommaan enemmän, mut nyt nauttii säästä (ei oo sentää niin addictoiva)*heiii*

ensimmäisen version saavuttaessa valtaisan suosion, on nyt vihdoin julkaistu kaikkien nappiaddiktien iloksi legendaarisen napin manttelinperijä - the nappi 2. uudet haasteet odottavan kokonaan uudessa konseptissa, ken onkaan napin mestari?

O