Mitä eläintä muistutat?

Back to häröily O

Skunkki, haisen yhtä pahalle ja olen myös yhtä pieni *iloinen*.

Toinen vaihtoehto vois olla jokin labrassa käytettävä rotta (ainainen vapaaehtoinen kokeilia...)

Syder:[q]Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin. *pahis*[/q]

Hmmm... Aika paha. Oisko ehdotuksia?

Ulkonäöltä varmaan eniten muistutan jotain pikkulintua. Ehkä talitiaista. Vai miten ois joku hilleri?

Jaa-a kuule, paha sanoo

Syder:[q]Jaa-a kuule, paha sanoo *iloinen*[/q]

No sovitaan sitten niin, että ulkonäöltä oon pikkulintu ja luonteesta ei oo vielä päätetty.

Jaa.. Kai mä näytän ulkonäoltä joltain värjätyltä hiireltä... (vaikka toinen taho sanoo, että murmeli), mutta persoonalta en oikein tiedä... varmaan joku todella yksinkertainen!!*igor*

Lost-Soul:[q]Jaa.. Kai mä näytän ulkonäoltä joltain värjätyltä hiireltä... (vaikka toinen taho sanoo, että murmeli), mutta persoonalta en oikein tiedä... varmaan joku todella yksinkertainen!!*igor*[/q]

ameeba? *iloinen**vink*

Paha mennä sanomaan...ehkä kissa: mukavuudenhaluinen, tykkää lämpimästä, syömisestä & nukkumisesta...

Panfobia:[q]Paha mennä sanomaan...ehkä kissa: mukavuudenhaluinen, tykkää lämpimästä, syömisestä & nukkumisesta... *iloinen*[/q]

Kehrääks kans *purr*?

Syder:[q]Kehrääks kans *purr*? *vink*[/q]
Riippu siitä kuka silittää... *iloinen**vink*

giraaffi....oon niin pitkä*hymy*

Ai mitä eläintä?

Etäisesti ihmistä

Mä kysyin kavereilta ja vastauksia tuli
rapu: koska nipistelen kaikkia otuksia mun ympärillä*pahis*
jauhelihabanaani: jaa-a...*justjoo*
mammu: tulee mun nimestä Maria *iloinen*(onx mammu eläin?)
laiskiainen: sopii miettiä...*nukkuu*
pingiivi: vaatteiden perusteella...(melkein aina pipo päässä)*blush*
papukaija:pölötän yhtä paljon...*vink*

voih mulla on sitten kivoja kavereita...
*iloinen**iloinen**iloinen*

Netthe:[q]Lost-Soul:Jaa.. Kai mä näytän ulkonäoltä joltain värjätyltä hiireltä... (vaikka toinen taho sanoo, että murmeli), mutta persoonalta en oikein tiedä... varmaan joku todella yksinkertainen!!*igor*

ameeba? *iloinen**vink*[/q]
Joo toi oli aika jees vaihtoehto... tost mä pidän kiinni*pupu**igor*

noh, kai mä hamsteri olen

Ulkonäön puolesta pesukarhu!

Kyllä mä olen ilmiselvä kissa..

Mikään ei ole mukavampaa kuin köllötellä lämpimässä peiton alla jonkun rapsutettavana..

Ja silloin tällöin saan metsästys puhteja ja sekoan täysin jos saan jonkin kivan lelun..jokainen ajatelkoon mitä lystää ton lelun kohdalle..

Ja silloin tällöin mouruan kiimaisesti naapurin kollien ikkunoiden alla..

Ja syöminen..oih..rakastan herkkupaloja..

TYTÖT!!! ATTENTION!!

Näihin eläinaiheisiin littyen kokeilepa miehiin seuraavaa tekniikkaa..

Kehu
Kouluta
Palkitse

toimii!!!*vink*

Tanyan sanoin luonteeltani kissa...*vink*

Hmm...mitähän mä muistuttaisin..??
Dogi, oon uskollinen ystävä, tykkään rapsuttelusta ja nukkumisesta ja lenkillä käymisestä! Wuf!

Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.

O