O: Vanhoja Radio Mafian dancemob-lähetyksien nauhoituksia
Meikän kanavalta löytyy: DJ Jokke - Technomix, Eliot Ness (Art of Mixing), DJ Juissi - It's Live! -mix, DJ Angel, DJ Sasha, DJ Slow, DJ Orkidea, Leena Lehtinen, DJ Dizzy, Jori Hulkkonen jne.
Löytyvät myös tuolta → http://thelarge.pp.fi/
Lisää lataillaan jatkuvasti.
Heissan, täältä myös Dancemobeja + Dancemobin biisinauhoitteita, yksi Jori Hulkkosen Klubi ja Patin Partylineä palanen, osa mystisestä audiogala_ystä. Lisää olisi kiva saada joko muiden uploadaamana tai vaikka itse rippaan postitetut kasetit =) https://www.youtube.com/channel/UCgll7CoSdnhsRQ5R27HabwA/videos
Hei, mua kiinnostaa varsinkin ne Gilles Petersonin miniohjelmat Dancemobin välissä. Olen myös laittanut youtubeen omia ysäri- kasettiäänityksiä mutta enemmän haluais kuulla. :D Supersessionit kiinnostaa myös... Radio Mafia...
UP: Siirtäisikö kaikki joilla on Dancemobeja ja miksei näitä muitakin (Yövuoro, Klubi, Gilles, Bob Jones) mixcloudiin tai youtubeen jne, jos on maksullisia uploadeja (kasetilta nettiin) niin infotkaa.
Vuoden 1993 musiikkia, myös Salovaaraa ja Tri Pattia
Hakusessa olisi c-kaseteille nauhoitettuja dancemob (Alex Niemisen juontaman)-ohjelman nauhoituksia. Otetaan vastaan niin c-kasetteina kuin mp3-muodossa. Hinnat sovittavissa. Mieluiten haetaan 1993-1996 aikavälin nauhoituksia, mutta kaikki käy. Joskus forumilla ollut puhetta, että joku olisi ollut aikeissa muuttaa mp3-muotoon ja jakoon näitä, mutta ei ole tapahtunu. Mikäli saan nauhoituksia haltuun niin voin laittaa sitten yleiseen jakoon.
Pitää palata asiaan kun nyt on kovin kiireistä mutta on kyllä runsaasti Dance-Mob -kasetteja pääosin vuosilta 1993-98 voisin muunnella joitakin mp3:een kunhan ehdin...
Jos näitä tai muita vanhoja ysäriohjelmia (Aki Matilaisen ohjelma, Ripatti, Dancemob Lite jne) sais mp3:na niin olisin kanssa kiinnostunut :)
Mulla on noita ihan vaikka Kuina paljon c-kasetilla. Enimmäkseen 90 min tallessa 120 ohjelman kasetin vuoksi. Toinen puoliskon jossain...
Kysäisin Juskalta (Orion) ja Alex Niemiseltä Twitterissä josko heillä olisi ollut nauhoituksia.
Alexin vastaus oli kielteinen, mutta:
"Yhdellä venäläisellä kaverilla on kaikki ohjelmat (-1, kun oli ollut leikkauksessa) C-kaseteilla. Ei digi :-("
Ja Juskan:
"Vastasinko mä tähän sit lopulta? Tsekkasin arkistot - jotain Mafia-kauraa löytyi, mut Dancemobeja ei:("
Ja Alexilta vielä terkkuja:
"Mutta kiitos kaikille, jotka 20 vuoden jälkeenkin jaksaa olla kiinnostuneita #housemusicallnightlong"
Mika,
Jos saisit mp3-muotoon tai toimittaa vaikka kasetit lainaan ja palauttaisin jahka saisin muunnettua niin anna vaan hintapyyntöä.