M: Pioneer DJM 500
elikkäs myydään pioneerin legendaarinen klubimikseri hyvään hintaan! kaikki toimii paitsi ykköskanavan liuku nicht good! muuten kaikki pelaa niinku pitääkin.
Hintapyynti 250€/tarjous
HUOM! myydään vaan pk-seudulle tai mahdollisesti Pirkanmaalle!
varsinais-suomessa ois potentiaalinen ostaja mut ei sitte. :(
---
---
varsinais-suomessa ois potentiaalinen ostaja mut ei sitte. :(
potentiaalinen ostaja saa multa ainakin thumbs upit !
ipe, jos pääset helsinkiin hakemaan mikseriä niin minulla ei ole mitään ongelmaa myydä sitä :)
ipe, jos pääset helsinkiin hakemaan mikseriä niin minulla ei ole mitään ongelmaa myydä sitä :)
mitens matkahuolto/posti? en oo luultavasti helsinkiin tulossa ihan lähiaikoina.
minkä ikäinen vehje on kyseessä? ja toimiiko se tosiaan muuten ihan moitteettomasti? vai onko jotain muita vikoja / päällepäin näkyvää kulumaa tms?
laite täysin kunnossa muuten. pientä kulumaa löytyy sieltä täältä mutta kaikki pelittää niinkuin pitäisikin. en taida näemmä sulle myydä tota sillä en oo postittamassa laitetta :/ sorgen.
uppia uppia!!! ilmoitettakoon että myynnissä on myös Torqin Connectiv softa levyineen ja äänikortteineen (ERITTÄIN vähän käytetty softa, max. 5 tuntia), joka lähtee halvalla mukaan! tarjouksia tulemaan vaan rohkeasti :)
bump! myydään myös yhteen 250€ hintaan!!!
Mä voisin poistaa nää sulta parilla sadalla, jos siihen hintaan oot valmis myymään. Voin tulla noutamaan nää sulta vaikka keskustasta, tms.
210€ ja nouto. siis pelkkä mikseri. Torqilla en tee mitään.
220€ ja paketti helevetin hyvvää kahvia :)
mikseri jo myyty, enkä juo kahvia! :D